Ladies & gentlemen

Igår var jag ute och drack drinkar med tre fina flickor. Det var en helmysig onsdagskväll, defenitiv vardagslyx.

Idag får jag sota för mina synder (vodka) och dras med en pulserande huvudvärk. Det pågår ett dunkande disco i mitt kranium och min kropp är den irriterade grannen våningen under. Men det gör det samma. För även idag har varit rätt fantastiskt - tack vare min bästa vän, Café Kringlan och en stor dos koffein.

En sak som dock gör mig upprörd är alla de idiotiska män som tror sig ha rätt att tilltala oss kvinnor hur som de behagar. Det är INTE okej att vräka ur sig sexsistiska kommentarer till en tjej på gatan - oavsett hur vacker/ söt / sexig ni finner henne. Vad hände med alla gentlemän där ute?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0